mandag 19. desember 2011

Luke 17, 18 & 19

Helgen forsvant før jeg rakk å skrive noe her. Lørdagen hadde vi juleverksted igjen, barna og jeg. Litt pynt og litt julegaver ble laget. Noe blir blogget før jul og noe etter jul. Kommer tilbake til det i morgen. 
Men jeg fikk benyttet noe av lyset i helgen til å ta litt bilder fra frøknas rom i hvertfall. Her har jeg nemlig gjort både det ene og det andre i høst.
Først fikk lampa en liten oppdatering.

IMG_3143

En vanlig 99 kroners spotlight fra ikea gir godt lys, men den er jo ikke akkurat så spennende på et jenterom. Heldigvis er jeg ikke helt fersk som fe elsker selv så jeg hadde disse liggende fra flere år tilbake. 

IMG_3144IMG_3150

Så var det en gammel brun benk som virkelig ikke er noe fin i det hele tatt som fikk seg et grått trekk i teddypels. Med bokstavputene på så ble den jo ganske yndig.

IMG_3151

Og til slutt var det sengen som ble prinsesset opp med en himmel. Et sett med tyllgardiner fra ikea til 29,-, noen sommerfugler som jeg hadde liggende og bittelitte gran silkebånd var alt jeg trengte. Det synes jeg var en god deal!

IMG_3156

IMG_3159

Jeg trakk et silkebånd gjennom den ferdigsydde kanalen på gardinene og strammet til også var det bare å feste hele stasen med en krok til taket. Noen sommerfugler som pynt og voilà: prinsesseseng!!

Og i tillfelle dere lurte så solgte jeg 6 par votter fra kurven min i løpet av 10 minutter på fredag! Gjett om jeg er fornøyd. Og jeg kom i mål med pakking av julegaver også… klokken 4 på natten.

 

5 dager igjen til jul!!!

 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails